Selasa, 13 Mei 2014

I miss You Minangkabau Land

Bismillahirrahmanirrahim , hi assalamualaikum guys . Oke harini malas nak banyak citer mari kite start menulis haha . Oke korang mesty pelik apelah lagu yang ade dlm blog aku ni kan ? Oh ye ,  jom dengar penjelasan aku ni hahah

Oke lagu ni first time aku dengar mase aku g bukittinggi sumatera barat dulu . Area tahun 2009 , mase tu aku form 2 . Aku mase tu six pack bhaii !! Hahaha . Best kat sane , memang best . Ni antara pemandangan kat sana , aku tak sempat nk snap picture bebanyak sebab aku bawak kamera yang pakai film , bile cuci semua gmbr tk jadi . Kesian kan . Sob sob sob :(






Hahaha ni zaman kegemilangan aku . Rindu weh dengan dyeorang semua . Ya Allah , tisu please please !! ;( 

Oke lah nah aku belanje lirik lagu yang ade dalam blog aku ni . Kbye assalamualaikum . .

Disulam sari sarato jubah
Jubah diguntiang dek anak rajo
Ondeh kanduang oi, ondeh sanak oi …
Di dalam tari kami manyambah
Sambah tairiang nan jo carano
Ondeh kanduang oi, ondeh sanak oi …
Yoo, Tuanku Basa, basa batuah, kanduang
Himpunan puji tumpuan sambah
Jaweklah salam sarato sambah
Sambah nan datang yo dari bawah
Adaik dek kami …
Alek mananti …
Cabiaklah siriah, gatoklah pinang
Nak sanang hati alek mananti
Ondeh kanduang oi, ondeh sanak oi …

Kok ado langkah nan salah
Rila jo maaf kami dibari, yo sanak kami dibari
Usah disimpan dalam hati, di dalam hati
Maklumlah kami urang mudo nan jolong gadang
Paham nan balun, balun dapek kami pakaikan
Darah nan balun, balun satampuak, satampuak pinang
Umua nan balun, balun satahun, satahun jaguang
(Aransemen Tari Pasambahan oleh Yusaf Rahman)
belog den (^_^)

0 comments:

Catat Ulasan